„Írni könnyű. Csak leülsz a papírhoz és kivájod a szívedet.” (Vavyan Fable)

10 jellemző dolog rólam

2015/01/10. - írta: Evelyn Thought

Nemrég láttam ezt egy blogon, gondoltam, hogy jobban megismerjetek én is lejegyzem a 10 legjellemzőbb dolgot, ami rám vall. Kattintsatok a Tovább gombra, és máris láthatjátok:)

1. Könyv

Nyilván, miután ez egy könyvblog-féle lenne, így mindig megkapom, hogy: "akármikor látlak könyv van a kezedben." Általában ez így is van, minden lélegzetnyi időt kihasználok arra, hogy elővegyem az éppen olvasott könyvemet. Ha nem túl nehéz akkor mindenhová el is kísér.

 

2. Éneklés

Bárhol, bármikor. Magamban félhangosan, nem zavartatva magam mások előtt. Észre sem veszem mikor elkezdek egy dalt, és sokadjára éneklem újra. Biztosan nagyon idegesítő lehetek, mert e miatt sokszor néz rám csúnyán a barátom:)

 

 

3. Túl hangos

Talán az első dolog, amit megemlítenének ha jellemezni kellene engem. Naggggyyyon hangosan tudok beszélni, így énekelni is. Nem kímélem a dobhártyákat, ezért sokszor rám kell szólni, hogy vegyek vissza. Én ebből mit sem érzékelek, pedig én vagyok a legközelebb a hangforráshoz.

 

 

4. Könyvtár

A hely, ahol sokat megfordulok. Nagyon szeretem a hangulatát, a második otthonom lehetne :) Talán akkor megelégednék, ha egyszer elolvasnék egy könyvtárnyi könyvet... áh, nem az sem lenne elég.

 

 

 

5. Írás

Jó pár éve írok már. Voltak kihagyások, de egy ideje újult erővel vágtam neki, mint ahogy a blogolásnak is. Ezt is bárhol képes vagyok művelni, de újabban szeretem egyből a gépemre vinni a dolgokat, mert nem szeretem felmásolni a füzetembe írt gondolatokat. Pedig eddig csakis kézzel írtam. De frissen sokkal élvezhetőbbek, ha sokszor átrágom magam rajtuk már én is kezdem unom.

 

 

6. Olasz

Nagyon szeretem ezt a nyelvet, és egy pár éve tanulom is. Sajnos még Olaszországba nem sikerült eljutnom, de nagyon szeretnék.

 

 

 

 

7. Cipők

Mint sokan mások, én is nagyon odavagyok a cipőkért. Ha tehetném, még több lenne, mint most van. Nagy gyenge pontom ha áruházakban járok, sokszor nincs szívem otthagyni őket.

 

 

 

 


8. Sorozatok

Beszippantott a sorozatvilág, egyszerre többet is nézek. Ha pedig elfogynak, vagy hosszabb szünet miatt várni kell az újabb részekre, akkor elkezdek egy újat. Elég változatos az ízlésem e téren. Egy két ilyen: Gossip girl, Trónok harca, True Blood, Glee, New girl, Grace klinika...

 

 

 

9. Nyár

A legkedvencebb évszakom. Nagyon utálom a hideget, és fázós is vagyok, így sokat vagyok zárt helyen. Nyáron próbálok minél több időt kinn tölteni, és sokat napozni mert egy hullához hasonló a színem egész évben. A tengerpartot is nekem találták ki, és bizony ott lubickolni is ilyenkor a legjobb.

 

 

 

10. Szerelem

Gyakran kérdezik, hogy még megvagyunk-e a barátommal, és mindig nagyon meglepődnek amikor azt válaszolom, hogy persze. Ekkor megkérdezik, hogy mennyi ideje is? És ezen a válaszon még jobban megdöbbennek. Ezután megérdeklődik, hogy hogy csináljuk? Amire a válaszom az, hogy szeretjük egymást:) Sokan úgy ismernek, hogy mióta az eszüket tudják boldog kapcsolatban élek. Pedig, elmondásuk szerint még túl fiatal vagyok ehhez. Szerintem nem kortól függ, hogy mikor találsz rá az igazira. Azt érezni kell.

Címkék: rólam 10 dolog
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tothevelin.blog.hu/api/trackback/id/tr157034009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása