„Írni könnyű. Csak leülsz a papírhoz és kivájod a szívedet.” (Vavyan Fable)

Írni, olvasni, gondolni

2014/11/15. - írta: Evelyn Thought

avagy a minennapjaimról

4713b6a347971a4c56874915035f08e0_1415534171.jpg_236x354

Azzal az elhatározással ébredtem fel ma reggel, hogy megint "végeztem" egy világgal, és egy újabb kinccsel vagyok gazdagabb, de szívtelen lenne tőlem ha ezt megtartanám magamnak. Tehát úgy döntöttem ideje blogot nyitnom, ahová lejegyezhetem az éppen befejezett könyveimről alkotott véleményemet. E mellett néhány írásomat is megosztom veletek, hátha lesz rájuk érdeklődő:)

Hamarosan jön az első bejegyzésem.

Evelyn

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tothevelin.blog.hu/api/trackback/id/tr196880283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása