„Írni könnyű. Csak leülsz a papírhoz és kivájod a szívedet.” (Vavyan Fable)

Reading Challenge

2015/01/03. - írta: Evelyn Thought

Íme a listám!:)

Köszönöm a sok segítséget, két helyre még nem írtam könyvet, majd időközben eldől oda mik kerülnek. Folyamatosan kihúzom majd, amit elolvastam és értékelni fogom nektek:)

1. egy könyv, ami több mint ötszáz oldal

Lev Tolsztoj - Anna Karenina (régi vágyam)

2. egy klasszikus romantikus könyv

Margaret Mitchell - Elfújta a szél

(mindig érdekelt, hogy olyan jó-e ahogy mondják)

3. egy könyv, amiből film is készült

John Green - Csillagainkban a hiba

( A film tetszett, így megpróbálkozom a könyvvel is)

4. egy könyv, ami ebben az évben jelent meg

Még várok a megfelelőre.

5. egy könyv, aminek a címében számjegyek szerepelnek

Natascha Kampusch - 3096 nap

6. egy könyv, aminek szerzője még nincs 30 éves

Zsarnai Beáta - Fordított szék

(nagyon kíváncsi vagyok, mert ezt a fiatal magyar írólányt sok ismerősöm személyesen ismeri)

7. egy könyv, aminek szereplői nem emberek

George Orwell - Állatfarm (lilapulcsis.blog.hu ajánlására:))

8. egy vicces könyv

Steve Hely - Hogyan lettem híres író? (már elkezdtem, csak ajánlani tudom)

9. egy könyv, amit nő írt

D. Tóth Krisztina - Húszezer éjszaka

10. egy misztikus vagy krimi könyv

Stephen King - Carrie

11. egy könyv, aminek címe csupán egy szóból áll

Vladimir Nabokov - Másenyka

12. egy novelláskötet

Kosztolányi Dezső - Esti Kornél

13. egy könyv, ami egy másik országban játszódik

Elizabeth Gilbert - Ízek, imák, szerelmek

Lola Franck – Capri hold (nagyon megtetszett Capri, ajánlom)

14. egy szépirodalmi mű

Dallos Sándor - A nap szerelmese

15. egy népszerű szerző első könyve

Charlotte Bronte - Az angoltanár (terveim között volt már)

16. egy könyv, amit a kedvenc íróm írt, de eddig még nem olvastam

Vavyan Fable - Holt volt, holt nem volt

17. egy könyv, amit egy barátom ajánlott

Grecsó Krisztián - Megyek utánad

18. egy Pulitzer Díjas mű

Harper Lee - Ne bántsátok a feketerigót!

19. egy igaz történeten alapuló könyv

Szalai Vivien - Drága kéj

(ez a 2. rész, az elsőt már olvastam, de kíváncsi vagyok)

20. egy könyv az „Ezeket egyszer el kell olvasnom!” listám aljáról

Fejős Éva - Mert nekünk szeretnünk kell egymást

21. egy könyv, amit édesanyám szeret

Demet Altınyeleklioğlu - Hürrem, a szultán ágyasa (na, de örülök…:D)

22. egy könyv, ami ijesztő

Bram Storker - Dracula

23. egy több mint százéves mű

Shakespeare - A vihar

24. egy könyv, amit csupán a borítója alapján választottam ki

lead_475x520.jpgOscar Wilde - Dorian Gray képmása (gyönyörű:))

 

 25. egy könyv, amit még az iskolában kellett volna elolvasnom

Jókai Mór - A kőszívű ember fiai (úgyis tétel magyarból:))

26. egy memoár

Péterfy-Novák Éva - Egyasszony

27. egy könyv, aminek egy nap alatt a végére lehet érni

Tracey Garvis Graves - Kötelék

28. egy könyv, aminek a címében ellentétes jelentésű szavak szerepelnek

Dan Brown - Angyalok és démonok

29. egy könyv, ami egy olyan helyen játszódik, ahová mindig is el akartam jutni

Colleen McCullough - Tövismadarak (Ausztrália)

30. egy könyv, ami abban az évben jelent meg, amikor születtem

Candace Bushnell - Szex és New York (ennek nagyon örülök)

31. egy könyv, amiről rossz véleményeket hallottam

Jodi Ellen Malpas - Ez a férfi

32. egy trilógia

J.R.R.Tolkien - A Gyűrűk Ura

33. gyerekkorom egy könyve

Adrian P. Kezele - A delfin álma

34. egy könyv, amiben szerelmi háromszög van

S.C. Stephens - Esztelenül 

(Utálom a szerelmi háromszögeket, de hát legyen)

35. egy könyv, ami a jövőben játszódik

George Orwell - 1984

(tudom, ez egy disztópia, és már nem érvényes mint jövőben játszódó könyv, de fogadjuk el) 

36. egy könyv, ami egy gimnáziumban játszódik

Simone Elkeles - A vonzás szabályai

( Szintén 2. rész, mert az elsőt már olvastam)

37. egy könyv, aminek a címében szerepel egy szín

Philip Pullman - Az aranyiránytű

38. egy könyv, ami megríkatott

William P. Young - A Viskó

Stephenie Meyer – Burok (nagyon ajánlom, az egyetlen, ami eddig könnyeket tudott okozni nálam)

39. egy varázslatos könyv

J.K.Rowling - Bogard bárd meséi

40. egy képregény

még gondolkodom...

41. egy könyv, aminek írójától még nem olvastam eddig semmit

Jennifer E. Smith - Vajon létezik szerelem első látásra?

42. egy könyv, ami az enyém, de eddig még nem olvastam el

Charlotte Bronte – Villette (itt az ideje)

43. egy könyv, ami a szülővárosomban játszódik

Márta Alex - Özséb (Miskolcon játszódik)

44. egy könyv, ami eredetileg nem az anyanyelvemen íródott

Federico Moccia - A felhők fölött 3 méterrel

45. egy könyv, ami karácsonykor játszódik

 Charles Dickens - Karácsonyi ének 

46. egy könyv, aminek írójának monogramja megegyezik az enyémmel

E. Temple Thurston - A csúnya férfi (csak a fordított monogram jött be a keresésnél)

47. egy dráma

Samuel Beckett - Godot-ra várva

48. egy betiltott könyv

J.d. Salinger – Zabhegyező

49. egy könyv, ami egy televíziós műsoron alapul vagy az készült belőle

Helen Fielding – Bridget Jones naplója

50. egy könyv, amit többször elkezdtem, de sosem olvastam végig

Stef Penney - Gyengéd, mint a farkasok

Címkék: lista kihívás
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tothevelin.blog.hu/api/trackback/id/tr917038445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pexie 2015.01.03. 20:31:49

Szia :) !
5. Orwellnek van az 1984 című könyve :) vagy Veronica Roth: Négyes (bár ez nem tudom mennyiben meríti ki a szám fogalmát, hisz egy névről beszélünk)
27. Hot Girl sorozat, 2 kötetes, de nem egy hosszú, komplikált olvasmány vagy kicsit komolyabb Babitstól a Gólyakalifa.
32. Beavatott, Az éhezők viadala, Az útvesztő, A Gyűrűk Ura
49. Vámpírnaplók? (nem tudom melyik volt hamarabb a könyv vagy a műsor), Egyszer volt, hol nem volt sorozat kijött könyvbe illetve a Thw Walking Dead is megtalálható most már 3 kötetben (az Alexandrában láttam)

Nekem ennyi ötletem lenne a listához, nagyon-nagyon ötletes esetleg ha nem gond a későbbiekben lehet én is írnék egy hasonlót a blogomra. :) Sok sikert hozzájuk, jó választások! Egy-kettőt már olvastam én is, az Anna Karenina remek csak nagyon hosszú, Orwell Állatfarmját viszont egy nap alatt kivégeztem. :D

Evelyn Thought 2015.01.03. 21:59:54

@Pexie: Nagyon köszönöm, utánuk fogok nézni:) A Gólyakalifa már megvolt, az Éhezők trilógia és a Vámpírnaplók is:) A többit meg fogom nézni, és persze csak nyugodtan, hátha te is találtál kedvedre valót az enyéim között:))

Fabala 2015.01.03. 22:54:03

Szia!

Nekem is vannak ötleteim a listádhoz, remélem a segítségere leszek :)

5. Setterfield: Tizenharmadik történet, vagy az 1984 Orwelltől
27. Ajar: Előttem az élet, vagy a Kávé és kung-fu Brichoux-tól
32. Bartimaeus trilógia :)
34. Marija Morevna és a halhatatlan - számomra ez a könyv definiálja a jó szerelmi háromszöget
35. Jane Eyre eset
37. Bluses egy feket macskáért Viantól, vagy A skarlát betű
38. Ide is az Előttem az élet, Young: A viskó,

Evelyn Thought 2015.01.04. 00:15:23

@Fabala: Szia!
Köszönöm szépen, mindenképpen utánuk járok majd:)
süti beállítások módosítása