„Írni könnyű. Csak leülsz a papírhoz és kivájod a szívedet.” (Vavyan Fable)

So this is Christmas

2014/12/25. - írta: Evelyn Thought

cfghjkl-.jpg

Vakító fény sütött be az ablakomon, a Nap meleg sugaraival ébresztett ma reggel. Mosolyogva ébredeztem, mikor egyszer csak eszembe villant: De hiszen ma karácsony van! Kinéztem az ablakomon és kedvem támadt napozni. Hát, idén sem lesz fehér karácsonyunk. Ennek ellenére engem átjár az ünnep szelleme, így nálunk sem maradhat el a több százszor látott filmek újranézése esténként, karácsonyi dalok éneklése fulladásig, és a közös társasozás sem. A könyvhalmok ilyenkor duzzadnak fel csak igazán, bár én idén nem kaptam könyveket, mert jelenleg elég jól el vagyok látva:) Most sajnos a pihenés is csak néha jöhet szóba, mert nem pocsékolhatom el ezt a sok szabadidőt, tanulnom kell. De ti pihenjetek sokat, és egyetek amennyi belétek fér!:)

Ezzel a röpke bejegyzéssel szeretnék nektek nagyon Boldog Karácsonyt kívánni! Olvassatok sokat!

Szerintem idén még fogok jelentkezni, de ha mégsem akkor előre is Boldog Új évet!

Evelyn

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tothevelin.blog.hu/api/trackback/id/tr287010203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása