„Írni könnyű. Csak leülsz a papírhoz és kivájod a szívedet.” (Vavyan Fable)

jelenvagyok.hu Alkoss szabadon, biztonságban

2014/12/01. - írta: Evelyn Thought

Régóta írok már, de mostanában lendültem csak bele újra egy hosszabb kihagyás után. Kezdetben azért kezdtem el történeteket kitalálni, mert nem volt pénzem könyvekre. Gondoltam megteremtem azt a világot, ahol a legszívesebben lennék. Elég nagy katyvasznak indult, mit ne mondjak. Az első regényszerű valamimet csak a húgom és a saját szórakoztatásomra írtam meg. De annyira élveztem, hogy megteremtettem valami egyedit, hogy aztán kismillió vázlatot készítettem mindenféle témájú történetekről. Sok azóta is megírásra vár.

Nem emlékszem pontosan mikor kezdtek elmaradozni az írásaim, de egy idő után felhagytam ezzel a tevékenységgel. Aztán néhány éve meghirdettek egy novellaíró versenyt, és gondoltam jelentkezem. Két novellát írtam erre az alkalomra, és első helyezést értem el velük. Ez adta a motivációt arra, hogy újra teljes erőbedobással írni kezdjek. De már magasabb célok vezéreltek a saját szórakoztatásomnál. Szerettem volna másoknak is adni valamit a történeteimmel.

Ekkor találtam rá a jelenvagyok.hu - ra. Vagyis inkább ők találtak rám valami véletlen folytán. Pontosan erre volt szükségem, hogy motiváljon. Úgyhogy jelentkeztem hozzájuk, és mikor felvettek boldogan kezdtem meg a novelláim publikálását. Azóta már sokat haladtam egy regényemmel is, és már egy másik vázlata is körvonalazódik a fejemben. Sokat köszönhetek a jelenvagyok - nak . Sok új barátra leltem a szerzők közt, és az oldal mindig ösztönöz, hogy folyamatosan írjak, és gyakoroljak. Azt hiszem rengeteget fejlődtem már ez alatt a néhány hónap alatt is.

Szóval ha van időtök nézzetek be a jelenvagyok.hu -ra, jó néhány írásom fenn van már az oldalon. Keressétek Evelyn Thought -ot! De mindenképp olvassatok a többi szerzőtől is, mert mindenki nagyon ügyes!:)

Evelyn

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tothevelin.blog.hu/api/trackback/id/tr86946645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása